Te rog, ai tu grijă de tine prima dată
Ce îți povestesc eu acum ar trebui să te deștepte și să înțelegi mai multe despre riscurile la care te expui.
Eu merg foarte puțin pe stradă cu motocicleta dar asta e altă poveste, explic cu altă ocazie de ce.
Acum, ideea e că tu știi despre motocicleta ta cam cât de tare merge și te mândrești cu faptul că ajungi de la zero la 100 în mai puțin de câteva secunde.
Îți place adrenalina pe care ți-o oferă și gonești pe străzi, doar că ce nu știi tu este că să oprești acel fier este de multe ori mai mult spre imposibil.
Dacă ai să te dai cu mine pe stradă, mai mult ca sigur o să ti se para că ești mult mult mai rapid ca mine. Și asta doar pentru simplul fapt că eu încerc să prevăd pericolul, încerc să văd cam de unde ar putea să apară obstacole neprevăzute, eu știu cam cât durează să opresc motocicleta de la viteza pe care o am, la zero.
Pentru că și eu conduc mașini de foarte mult timp și știu cam cât de greu e uneori să vezi o chestie mică dar care vine atât de repede.
Am participat la „n” campanii de conștientizare a participanților la trafic. Rezultatul este același: dacă noi nu ne ferim, cei care sunt înconjurați de tablă nu o vor face destul de bine.
Așa că înainte să te crezi pilot de curse ascultă sfatul meu: strada nu e circuit!
Asfalt avem și pe circuit!
Aurel
Pe 26 februarie 2017 la ora 6:55Iata, cu putine cuvinte, un sfat sincer si corect…..dar oare,cati constientizeaza asta ?
Catalin Cazacu
Pe 26 februarie 2017 la ora 23:07Fiecare este raspunzator pentru actiunile sale, noi incercam doar sa le impartasim o parte din experienta noastra!
Huni
Pe 14 martie 2017 la ora 13:32Daca am avea piste altfel ar sta treaba . Motociclistii nu ar mai accelera la maxim pe stazi pentru ca ar avea unde sa isi demonstreze abilitatile