Mi-a plăcut pe 4 roți

Weekendul trecut m-am distrat tare de tot. In principui ce am facut pe 2 roti ti-am povestit aici .

Partea misto a fost că duminică dupa ce am terminat noi cursurile , am avut ocazia să particip la cursurile celor de la auto. Experienta misto , asa că iți povestesc așa cum am vazut-o eu.

In primul rand ,  eu am intarziat la inceperea cursurilor pentru ca eram la masa , normal foamea in glanda eu , m-am pus primul la masa m-am ridicat ultimul . Bine de fapt selecția culinara era una de excepție si de aia nu am putut rezista :).

Ajuns in locul unde se tinea prima lectie , cea despre pozitia la volan , l-am descoperit pe prietenul meu Claudiu David (zic si eu așa , sper că la fel mă considera si el ).

photoliu0427

Era multa lume adunata langa o masina , mie mi-a fost greu sa mai vad ceva ….stateam in spatele lui Cabral.

Urmatorul pas a fost sa fim impartiți in 3 grupe : roșu  , albastru și galben . Eu nu stiu exact in ce grupa am fost ,  am fost prezent cam peste tot.

Structura era in felul urmator : una din grupe mergea pe circuit impreuna cu Claudiu , a doua grupa mergea la testul de evitare a jaloanelor cu ovidiu Jelea si ultima grupa mergea sa admire ultimul model de BMW seria 4 M impreuna cu Ariciu Radu.

S-au facut grupele , s-au impartit oamenii si a inceput distracția . Prima oara am ajuns la partea cu mersul pe circuit , asa ca eu am nimerit sa impart masinile cu multiplul campion de raliu in parcare si campion de body building Irinel .

IMG_9378

Ne-am ales doua seria 3. Unul de serie si unul cu componente M Performace . Norocos din cale afara am tras paiul mai lung si am condus varianta mai puternica. Dupa ce 20 de minute ce m-a ametit Irinel si am ascultat pe statie indicatiile lui Claudiu , s-a facut schimbul si am venit la volan.

Dupa 4 zile de stat 3 ore non stop pe motor si facut ture de circuit , nu că visam curbele  , stiam fiecare centimetru de asfalt , asa că dupa prima tura de circuit m-am acomodat cu masinuța si am inceput sa ma dau la ea.

photoliu0744

Nu a durat mult pana s-a auzit in statile din masini: ” in masina alba este un pilot profesionist , asa ca va rog nu faceti ca el ” , Claudiu un pic stresat ca nu cumva sa incerce si cei cu SUV-urile sa fie de-a latul ca mine. Ulterior Claudiu imi spune: ” am vazut la un moment dat in oglinda laterala si pe stanga si pe dreapta doua portiere, atunci am inteles ca erai tu :)! ”

Experienta povestita e cam asa:

  • masina spectacol ,
  • foarte util faptul ca il poti auzi pe Claudiu care te corecteaza in timp real ,
  • masina foarte stabila si precisa
  • accelerarea mai lenta decat la motocicleta deci nu m-a dat pe spate in schimb viteza pe viraj si perioada de franare impresionante
  • foarte util pentru a inelege limitele masinii in conditii de siguranta

A urmat partea cu evitarea de jaloane . Aici am impartit masina cu Irinel si Mihai . Eu am fost primul la volan. Povestea parea simpla cand ne-a aratat-o Ovidiu . Trebuia sa intri prin niste jaloane, prima oara cu 50km/h dupa cu 60km/h si 70km/h .

Pentru a fi mai usor sa ma limitez la viteza dorita , am pus limitatorul , dupa care talpa pana la fund ……fara sa imi dau seama asta a insemnat anularea limitei de viteza si am intrat in jaloane cu aproape 100km/h…….. bowling direct , aproape strike.

A doua oara a functionat si dupa 3 incercari consecutive reusite am sarit in dreapta .

Partea cu prezentarea de M4 a fost prilejul de poze si relaxare.

IMG_9361 IMG_9363 IMG_9365 IMG_9366 IMG_9367 IMG_9368 IMG_9369

Una peste alta un weekend reusit .

Uite aici si un video cu subsemnatii: Cabral si Cazacu

 

Adaugă comentariu