Cum iți dai seama că ești pilot de curse?

Cred că există în noi bărbații, ceva care ne face să fim atrași de lucrurile periculoase. Toți cei care au “călărit” odată o motocicletă sportivă, mai mult ca sigur s-au gândit să se întreacă cu ea.

IMG_0020

Partea frumoasă e că în timp, această ramură a motociclismului s-a dezvoltat foarte tare și acum tu poți să o faci în condiții mult mai sigure decât o făceam noi acum 15 ani. Dar clar partea de pericol a rămas, poate asta face ca atracția față de acest sport să fie atât de mare.

Ți-am scris aici ce să faci cu motocicleta când vrei să te duci prima oară pe circuit, am să iți povestesc altă dată ce ai nevoie din punct de vedere al echipamentului, dar am să îți spun acum ce este important să simți, deși asta e greu de explicat în cuvinte…

IMG_9595

Există doua puncte critice:

– Primul este atunci când începi să te pregătești de curse, să începi să investești și te implici activ în povestea asta, în principiu când treci de la vorbe la fapte.

– Al doilea este cel mai critic, cel care cerne cam 50% din așa-zișii piloți, e vorba de primul accident grav. Ăla mai nasol decât low slide-ul.

După primul accident, vrei nu vrei, există acel „hop” care face ca subconștientul tău să reacționeze înaintea ta.

Dacă te ridici de jos după ce ai căzut și alergi să îți iei motocicleta, să mergi mai departe, atunci ai ce îți trebuie să fii un pilot de curse.

Dacă intră frica în tine și te gândești de 10 ori, înainte să tragi de „gaz”, poate trebuie să te apuci de fotbal … 🙂 !

Am concurat în viața mea împotriva multor piloți rapizi, rapizi dar nu constanți. Aceștia sunt și cei care au un apogeu de câteva curse după care se pierd în zare.

Acum câteva zile am dat cu mine de pământ destul de tare, lucru pe care nu l-am mai făcut de ceva ani. Partea bună, dacă se poate spune așa, pe lângă faptul că am supraviețuit aproape întreg, este că mi-am adus aminte cât de tare iubesc ceea ce fac. Din secunda unu după ce m-am ridicat, dorința mea de a merge tare și de a câștiga s-a înmulțit cu 10!

Uite aici pe scurt ce am pățit eu:

Te aștept pe circuit !!!

Doamne Ajută !!!

Comentarii (1)

  • Voinea Virgil

    Pe 11 septembrie 2018 la ora 18:23

    Esti un model pentru mine.
    De cand te urmaresc am invatat sa fac diferenta intre a fi un motociclist responsabil si un motociclist iresponsabil.
    Tine-o tot asa! 😘

    răspunde

Adaugă comentariu