Campionii se nasc pe pistă

Mi-aș fi dorit să nu fiu pus în situația de a scrie povestea asta niciodată. Din păcate lucrurile nu sunt tot timpul așa cum ne dorim.
Nu vreau să trag concluzii, n-o să arăt cu degetul și nici nu caut vinovați aici, doar o să îți povestesc ceva iar tu poți chiar să îți dai cu părerea.
Nu este un secret că situația din ultimii ani a Campionatului Național de Motociclism Viteză  este una puțin mai nefericită, dar cu adevărat ce s-a întâmplat în  ultimul timp a fost clar un trend ascendent.
Din păcate este foarte ușor să ștergi sau să anulezi cu simplă greșeală o muncă pe care ai depus-o într-un timp îndelungat.
La începutul anului, după un lung șir de discuții, Comisia de Viteză a hotărât că sezonul competițional va avea anul acesta șase etape, cinci în România, iar prima, cea din martie, în Grecia.
Această propunere a venit pe fondul nemulțumirii mai multor piloți și a faptului că, în cazul în care campionatul are cinci sau patru etape, rezultatul final este compus din respectiv patru sau trei etape scăzându-se una din totalul lor, respectiv cea mai slabă.
Adunarea Generală a votat și promovat pentru 2016 un calendar cu șase etape iar acesta a fost transmis cluburilor și respectiv piloților.
Acum fiecare club sau sportiv are strategia lui, fiecare știe la câte etape vrea să participe, cum vrea să gestioneze aceste etape, mai mult de atât, care este rezultatul final pe care fiecare și-l propune.
În cazul meu e simplu anul, nu a început spectaculos , am avut un accident destul de grav, iar partea cea mai dureroasă a fost că la un an distanță nu am reușit să pun pe picioare motocicleta așa cum era cu un an in urmă.

Am ales să fiu prezent în prima etapă, cea din Grecia, chiar dacă nu aveam materialul necesar pentru a fi un pilot de top sau pentru a face rezultatul pe care mi-l doream, dar am hotărât să fim acolo pentru că pentru că am știut că anul are șase etape și fiecare etapă va conta.  Nu mi-am permis în acel moment să riscăm să pierdem nici macar un punct, era început de sezon.
Nu a fost ușor, n-am avut o cursă ușoară, nu am avut o cursă bună, dar am acumulat punctele care, cu o etapă înainte de final, mă puneau pe prima poziție a clasamentului chiar dacă era la o distanță foarte mică de urmăritorul meu.

Povestea cursei o găsești aici.

Revenind mai spre prezent, din motive necunoscute de mine cu adevărat, joi, la 17:00, am aflat că ultima cursă din sezon este anulată.
Din păcate, în ultima săptămână am reușit să găsesc ultimele probleme la motocicletă și ne-am chinuit contracronometru să o facem să fie din nou competitivă și de-abia așteptam să luptăm cu ea dar asta e o altă poveste.
În concepția mea și a tuturor celor pe care eu i-am întrebat, din punct de vedere al sezonului sportiv, anul a avut șase etape, cinci desfășurate și una anulată. Din nou din păcate, odată cu comunicatul primit de la federație, am observat că situația nu stă așa.

Noi ca și echipa am propus inclusiv ca ultima etapa din 2016 să se țina in 2017 pe modelul campionatului mondial de anduranta EWC …….v-om traii si v-om vede !

Sincer, am încredere că cei în masură să ia hotarârea finală vor decide ce e mai bine în numele sportului și al Fair play-ului!

Asfalt să avem!

Adaugă comentariu